De trend van gepersonaliseerde geschenken

Gepersonaliseerde cadeaus

Geloof me als ik zeg dat al mijn gepersonaliseerde goodies worden begroet met opwinding en vreugde die zijn weerga niet kent. Op evenementen wacht ik niet eens om een reactie op mijn briefpapier te zien, ik zoek eerst reacties van de ontvangers. Het lijkt erop dat velen dit concept niet begrijpen en het is heel eenvoudig. Ze willen iets dat ze nog niet eerder hebben gezien, of waarschijnlijk iets dat ze hebben gezien en met plezier hebben gezien hoe anderen het gebruiken. Ze willen geen kaart met een productlijn eraan vast, en ze willen ook geen marketingpraatje dat aan hun deur wordt afgeleverd.

Dat is voor mij een veel te gebruikelijke benadering. Niemand wil een catalogus ontvangen met producten die niet overeenstemmen met wat hij leuk vindt of met zijn levensstijl. De medewerkers van de klantenservice zijn er voor mij op gebrand om op de hoogte te blijven van de huidige trends in cadeau-artikelen. Hoewel ik de productlijn van buitenaf verafschuw, is voor mij belangrijker dan hoe de producten in mijn behoeften voorzien, de manier waarop deze producten aan de klant worden gepresenteerd.

dat je iets van jezelf aan iemand anders wilt geven. Ik denk dat hetzelfde ook geldt voor evenementen en promoties. Er is het meest voor de hand liggende, dat is de presentatie. Ik heb geen bezwaar tegen opzichtige manieren om mensen over je producten te vertellen, maar er zijn veel momenten waarop botte beknoptheid de beste manier is om je punt over te brengen. Niemand krijgt te horenLeadbackandtote bags, of drinkglazen. Dat is wat ze willen.

Er zijn veel evenementenbedrijven die geen officiële distributeurs hebben en als zodanig is het hun taak deze gepersonaliseerde produkten te verkopen. De bedrijven die de kans hebben gekregen om officiële distributeurs te worden, breiden het bedrijf gewoonlijk uit over de hele Verenigde Staten van Amerika en Europa. Het mooie hiervan voor de klant is tweeledig. Ten eerste kunnen zij een duidelijk idee krijgen van waar het bedrijf voor staat en ten tweede kunnen zij producten kiezen die hun carrière zullen bevorderen.

Er zijn een paar redenen waarom ik denk dat de personaliseringstrend een van de belangrijkste aandachtspunten voor 2008 zal zijn. De economie staat in brand. Meer mensen dan ooit proberen manieren te vinden om hun uitgaven te beperken. De trend van personalisering zal in 2008 ongetwijfeld aanhouden. Meer mensen dan ooit tevoren voelen zich aangetrokken tot de trend van gepersonaliseerde geschenken, vooral huwelijks- en feestgunsten. De belofte om niets te hoeven kopen om te geven, maar iets gratis en creatiefs te ontvangen wanneer je naar een feest of bruiloft gaat, is erg aanlokkelijk. In deze tijd kunnen zelfs de duurste op maat gemaakte geschenken online worden gekocht voor bijna niets.

Deze trend zal nog lang blijven bestaan omdat mensen geen dingen kopen om alleen maar met de trend mee te gaan. Mensen kopen dingen om de persoon van wie ze houden te eren. De trend van gepersonaliseerde gunsten geeft mensen de kans om iets zinvols te doen met hun geschenk, ongeacht de gelegenheid.

Wij bieden ook:
Tekenles voor kinderen